Zamieszczone przez maksiu
Rapid plusy i minusy
Zwiń
X
-
Rapid (1.2 TSI 105KM benzynka) odebrany dzisiaj. Nie zauważyłem żadnych minusów może dlatego że jestem jeszcze pod wpływem emocji z zakupu (pierwsze nowe autko) Niebawem emocje po zakupie opadną i nie omieszkam szczerze wyrazić się na temat tego auta. Obecnie (przesiadka z O1 1.9 TDI 110KM z 2001 r.) mam bardzo pozytywne wrażenia z jazdy. Jedyny problem to "docieranie" i nie przekraczanie 4 tys, obr.Paweł
Komentarz
-
-
maksiu, czekam na prezentację autka Ja ciągle rozważam i czekam na odpowiedni moment. Jednak mnie kusi bardziej Leon którego można dostać w granicach ceny Rapida, ale ma już nowszą wersję silnika i dotykowe radio choć rzadko z napędem CD. Daj znać czy brak regulacji podświetlenia daje się we znaki w nocy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aerofanJak się domyślam po poprzednich postach nie dopłacałeś do ksenonów ?
[ Dodano: Nie 11 Maj, 14 18:12 ]
Zamieszczone przez crom.deDaj znać czy brak regulacji podświetlenia daje się we znaki w nocy.
[ Dodano: Nie 11 Maj, 14 18:14 ]
crom.de, prezentacja autka na razie tylko w moim lokalnym topicu - namiary są u mnie w podpisie. Najpierw są 2 posty ze zdjęciami robionymi na szybko a później moje wrażenia z drogi powrotnej.
[ Dodano: Nie 11 Maj, 14 18:22 ]
crom.de, podsumowując zakup: Rapid 1.2 105KM elegance, skrzynia 6 biegowa manualna, tapicerka beż, kilka drobnych dodatków listwy w kolorze nadwozie, dojazdówka, dekor piano black, pakiet Sunset (rewelacja) dodatkowa gwarancja na kolejne 2 lata lub 60 tys. km. Z konfiguratora wychodzi 70050 zł Realna cena zakupu ca 63 tys. zł (moja byłą katalogowo 71700 dałem 59300 ale miałem dodatkowy rabat jako pracownik pewnej firmy w kwocie 2 tys. zł)
Później wprowadzili do cennika dodatek MAX i obniżyli cenę o rabat producenta co dało cenę katalogową w konfiguratorze 43850 a jak zamawiałem mojego to cena wyjściowa katalogowa była 48550.Paweł
Komentarz
-
-
dzisiaj nie byłem w stanie wyjechać na drogę i przetestować światła po zmroku ale na podwórku w niczym mój stan nie przeszkadzał więc cyknąłem fotki
Beżowa tapicerka zawsze jest kontrowersyjna - jeden uwielbia takie wnętrze drugi nienawidzi Tapicerka to wyzwanie jak dla mnie przy 2 dzieciaków. Na szczęście starszy ma 7 lat a młodszy niestety 10 m-cy ... IMO beżowa tapicerka daje autu coś w rodzaju prestiżu. Większość aut ma tradycyjne ciemne wnętrza - mi osobiście wydaje się za ciemne. Niestety pakiet Style Plus nie wchodził w rachubę bo mam szerokie 4 litery i trzymanie boczne fotela najnormalniej mnie wkurzało.
Poniżej kilka fotek.
Same wskazówki - światła dzienne (w garażu pomieszczenie zaciemnione), jak jest widno na zewnątrz to na światłach dziennych świeci cała tablica z zegarami.
Cała tablica - światła mijania - światło wyraźne ale nie oślepia.
Światła mijania krótszy zasięg - poziom świateł ustawiony na 3 czyli minimum.
Światła mijania dalszy zasięg - poziom świateł ustawiony na 0 czyli max zasięg.
Odległość do bramy 30 m. Jakość świateł mijania uważam na dobra 4 w skali do 6.
Ostatnia fotka to radio Bolero plus climatronic.
Jakość dźwięku w skali 1-6 jak dla mnie to 3+ ewentualnie 4 (brakuje basu w standardowym nagłośnieniu). Jeśli ktoś nie jest wymagający to zestaw grający zadowoli go w 100% mi czegoś brakuje ale można bez tego czegoś wytrzymaćPaweł
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maksiuBeżowa tapicerka zawsze jest kontrowersyjna - jeden uwielbia takie wnętrze drugi nienawidzi Tapicerka to wyzwanie jak dla mnie przy 2 dzieciaków.
Zamieszczone przez maksiuCała tablica - światła mijania - światło wyraźne ale nie oślepia.
Jakie masz możliwości wyświetlania na MaxiDOTcie? Prędkość, spalania, zasięg to wiadomo. Temperatury jakieś czy coś?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deJakie masz możliwości wyświetlania na MaxiDOTcie?Paweł
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maksiuTo że są dwa "liczniki" to chyba wiesz (dzienny -1 i długi -2) czyli np spalanie dzisiaj (1) i spalanie na przestrzeni np. ostatnich 2 tys. km
Zamieszczone przez maksiuPoza tym co wymieniłeś jest na pewno temp. oleju i ustawienie prędkości po przekroczeniu której dostaniesz jakieś info.
Dzięki za odpowiedzi, życzę dalszych przyjemności i wielu km bez stresu z nową Kurką ja wiercę dalej dziurę w brzuchu pani prezes :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deJa ciągle rozważam i czekam na odpowiedni moment. Jednak mnie kusi bardziej Leon którego można dostać w granicach ceny Rapida, ale ma już nowszą wersję silnika i dotykowe radio choć rzadko z napędem CD. Daj znać czy brak regulacji podświetlenia daje się we znaki w nocy.
Jeśli chodzi zaś o Leona - jaką porównujesz wersję ? Cenowo Rapida można porównać z Toledo (w końcu to to samo), ale Toledo jest bazowo droższe o kilka tys. No i LEDy z Leona to nie to samo, co ksenon z Rapida.Yeti 4x4 TSI, Rapid TSI DSG
Komentarz
-
-
aerofan, to fakt dlatego właśnie bardziej jestem za Leonem. Generalnie między autami jest tyle różnicy, że Rapid ma napęd CD i grzane dupska. Koszt ten sam, ale auto starsze technologicznie.
maksiu, tylko musiałbym zamawiać w Pl i robić import bo taki Leon jak w ofercie z placu jest +/- 4-5tyś tańszy. To są auta przeważnie z importu - ostatnio oglądałem SuperB z naklejka Skoda nr 1 w Polsce
[ Dodano: Wto 13 Maj, 14 21:36 ]
Żebym nie był gołosłownym
Komentarz
-
-
No u nas jak widać powyżej nie do końca Prawie żadna różnica cenowa i wyposażeniowa. Mówię o autach z placu które są nieporównywalnie tańsze od takich normalnie zamawianych. Może Seaty są bezpośrednio kupowane w Hiszpanii i stąd taka niska cena. Skody jak widać ciągną z Polski. Dlatego pewnie Leonów jest zdecydowanie więcej niż Rapidów których widuje może 2, a Leona co chwilę.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez crom.deMówię o autach z placu które są nieporównywalnie tańsze od takich normalnie zamawianych.Yeti 4x4 TSI, Rapid TSI DSG
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aerofanRaz, że od ręki nie kupisz właściwie nic ciekawego, dwa - jaki rabat ?
Komentarz
-
-
maksiu, z tego co widzę to masz wersję liftback, zatem z punktu widzenia charakterystyki promieniowania antena-auto optymalnie jest umieścić w lewym tylnym rogu dachu.
Możesz sprawdzić, czy szczeliny pomiędzy klapą a nadwoziem wystarczą do przeprowadzenia kabla RG-58. Pamiętaj o delikatnym łuku przy uszczelce, aby woda nie leciała do kabiny. Warto również okleić folią wewnętrzny rant słupka C aby kabel nie zdzierał z niego lakieru.
Na CB radio jeszcze czekam aż będzie je można kupić w Polsce, prawdopodobnie do lipca, a można je zamontować przy fotelu pasażera, albo pod klimatronikiem. Sprawdzałem, demontaż radia i panelu klimy w rapidzie jest prosty.
Tak mam zrobione w tourze:
Komentarz
-
Komentarz